Montecito Residence, çelik prefabrik ev

Montecito Residence Prefabrik evMontecito Residence, Seattle merkezli Olson Sundberg Kundig Allen firmasından mimar Tom Kunding imzalı yeni bir prefabrik ev tasarımı.

Tasarımında kuşlardan ilham alındığı söylenen bu prefabik yapının havadan görünüşü yukarıya kıvrımlı kanat benzeri çatı yapısı ve bir kuş kuyruğuna benzetilen uzun giriş kapısı ile gerçekten de bir kuşun siluetini akla getiriyor.

Ev Güney Kalifornia tepelerinde, okyanusu gören manzarasıyla da aynen esinlendiği kuşlar gibi bir manzaraya sahip. Bu prefabrik ev ve daha farklı modeller için firmanın sitesini ziyaret edebilirsiniz.

doğa manzaralı prefabrik evler

prefabrik ev prefabrik yapı

çelik prefabrik ev prefabrik yapı

çelik prefabrik ev prefabrik yapı

prefabrik yapı iç dekorasyon
img

1 comments:

Adsız

KAYSERİDE İKAMET EDİYORUM BİR BAG EVİM VAR ÖNÜNE BİR HAVU DÜŞÜNÜYORDUM BENDE SİİN GİBİ BETON YAPILARDAN PEK ZEVK ALMIYORUM BİRE FABRİK EVLER VE ŞİMDİDE HAVUZ DAHA SIHHATLİ VE DAHA HESAPLI OLUYOR ADRESİMİ VERSEM HAVUZ MODELERİNİZDEN BENİM SİTEME MEGİL ATARMISINIZ BENİM DÜŞÜNDÜGÜM HAVUZ ÇOK BÜYÜK OLMAYACAK BOYU 5 ENİ 2.5 VEYA 3 BOYU ALTI OLABİLİR DERİNLİĞİNORMAL OLACAK MSN ılhamı_mus@Hotmail.com dur teşekkür ederim